approved & supported by :

Sunday, June 14, 2009

farhannazmey web blog

assalamualaikum w.b.t.

diucapkan kepada semua :) pada hari ini blog tinta akan membuat sedikit perubahan yang lebih baik dan sistematik untuk semua pembaca dan pengikut blog ini.

memandangkan minat saya terhadap beberapa perkara seringkali di ceritakan di blog ini tanpa ada pembahagian yang sistematik,jadi saya telah mewujudkan " farhannazmey web blog " untuk memudahkan rakan2 sekalian dan juga para pengunjung blog ini =) berikut adalah link untuk web blog tersebut.

a. home

ini merujuk kepada blog tinta, yang akan dijadikan sebagai laman utama web blog ini.semua perkembangan terbaru,tulisan saja-saja dan sebagainya akan berada disini.ia juga dianggap sebagai "home" untuk web blog farhannazmey

b. antologi // prosakata

ini pula adalah tempat karya-karya atau pun bahan-bahan tulisan secara rawak yang ditulis oleh saya.segala bentuk penulisan adalah hasil dari pemerhatian dan pendapat saya sendiri.buat mereka yang meminati kolaj kata dan karya-karya tulisan ini adalah tempatnya

c. cerita dari lensa

diskripsi nama sahaja telah memberikan gambaran tentang apa sebenarnya yang dimuatkan dalam web blog ini. Gambar-gambar yang diambil dan diterjemahkan kepada cerita untuk dikongsikan bersama.Bukanlah dari seorang jurufoto professional,hanya amatur dan baru belajar :) jika anda meminati fotografi dan sudi berkongsi,jemputlah ke web blog ini.

d. visual

memandangkan saya sangat meminati seni visual dan rekaan grafik, web blog visual ini telah dihasilkan. ia adalah dari hasil kerja farhannazmey visual arts yang baru mula untuk berkembang. segala penceritaan dan visual grafik adalah hak milik farhannazmey visual arts.

semua link web blog ini ada disebelah kanan -----> dibawah farhannazmey web blog

jadi diharapkan semua akan berpuas hati dan menerima pembaharuan yang telah dibuat ini. terima kasih kepada rakan-rakan,kenalan dan semua pembaca blog tinta ini yang telah sudi meluangkan masa untuk mengunjungi blog ini.semoga anda terus menyokong dan mengikuti blog ini.

sekian terima kasih

farhannazmey

2 comments:

adzuan aziz said...

mantap ah,ade indeks.nota kat skolah dlu.

bro,oldboy weekend bila?
bulan 8 ke?

farhannazmey said...

haha.thanks bro =)
obw 26 june ni.tahun ni awal skit