approved & supported by :

Sunday, December 14, 2008

jauh perjalanan luas pengalaman

dah lama aku tak meng update blog ini..sebenarnya banyak benda yang terjadi sewaktu musim2 cuti ni.haha..biasa la..cuti maksudnya enjoy! :D Kali ini aku ingin berkongsi pengalaman tentang perjalanan..


Hidup ini satu perjalanan.Jadi sebenarnya banyak benda dalam dunia ni yang masih kita tak tahu,atau saja tak ambil tahu. Jadi sewaktu cuti ni,aku telah mengambil keputusan untuk mencuba sesuatu yang baru untuk meluaskan pengalaman.Jadi seperti mane blog post sebelum ni,iaitu RaNtai art event.Jadi aku ingin berkongsi tentang event itu.



The Red Bungalow.lot153.Disinilah RaNtai Art event itu diadakan.aku semalam main redah je jalan.Sampai ntah kemana2 dengan berjalan kaki.Padahal sebelah je KLcc.Tapi setelah mengikut jalan jauh..aku sampai juga di sini.Urm...memang menarik sangat event ni.Sebab everything is related to art kinda stuff.Mcm2 ade..booth,performance, yang paling banyak ade painting and photography showcase. Semuanya dikumpulkan disatu tempat.Jadi aku yang 1st time sampai sini pun dapat la pendedahan baru tentang dunia seni ni.Walaupun aku meminati seni dari aliran yang berbeza tapi ia tetap seni.
Aku juga sempat la mengambil beberapa gambar dengan menggunakan kamera handphone k618i.Haha..malu gak bila semua orang keluarkan DSLR Nikon,Sony.Sorok2 gak la amek gambar tu. :D tapi sebenarnya ia sesuatu yang menakjubkan bila kita mencuba sesuatu yang berbeza.

5 comments:

hikayat aku dan mereka said...

yes.. yes.. menarik.. pi gak.. tapi baru lepas hujan.. takde benda sgt.. hehe..

farhannazmey said...

owh..g gak ke? :)
huhu..farhan smpai awal gak la..mcm baru bukak je time tu..

hikayat aku dan mereka said...

haah.. pi gak..
tapi pi betul-betul lepas hujan.. so,booth pun mcm takde benda sgt.. and ramai org dlm rumah tu.. hehe.. so.. akhirnya balik la klcc.. hehe..

adzuan aziz said...

haha...SLR kalo gambar cm kamera henpon baek lagi henpon paan.XD

farhannazmey said...

tapi segan dowh..rase menyemak je sebab yg lain pun tgh amek2 gmbr...haha