approved & supported by :

Tuesday, May 19, 2009

baru

sememangnya dalam hidup ini banyak cerita.Yang pasti,ada sahaja masalah yang menanti di hari muka. Tapi sebagai mana dulu yang pernah diceritakan, itulah kehidupan.

Aku juga begitu.Dikala cuti semester yang panjang ini,buatkan aku banyak berfikir dan menoleh kebelakang. Memikirkan perkara2 yang telah terjadi dan akan terjadi. Manusia ini memang kompleks kerana perasaan dan emosi itu kadangkala tidak seriring dan sekata. Emosi kata lain dan perasaan yang mengikut akal akan merasa lain.

Jadi cuti ini semuanya baru. Luaran dan dalaman perlu baru.Perspektif pemikiran perlu meningkat matang dikala usia semakin mencapai dewasa. Aku ingin berterima kasih kepada semua yang telah memberi tunjuk ajar kepada aku tentang hidup ini.Kalian benar2 menjadi pendidik terbaik bagi aku. Aku percaya setiap manusia punya cita2 yang berlainan,liku kehidupan yang berbeza dan fahaman yang tak serupa.Tapi semua itu ketentuan Ilahi dan kehendak-Nya.Kita sebagai hamba perlu sentiasa berdoa dan tabah menghadapi dugaan.Ada orang sakit,ada orang sihat.Ada orang kaya,ada orang miskin.

Jadi masa cuti ini digunakan untuk menambahkan lagi ilmu terhadap bidang2 seni kreatif yang luas ini. Terimakasih semua kerana memberikan sokongan dan dorongan.

-respect-

5 comments:

look within said...

saya sangat suka dengan transformasi yang telah anda lakukan.

minta tunjuk ajar juga dlm dunia seni dan penulisan ek!
=)

Lyna said...

me too

farhannazmey said...

terima kasih ye kawan =)
still learning and lot more to learn.
huhu..xsesuai la nk tunjuk ajar,sbb bukan terer sgt pon :D tp kalo share the idea lg best kan?

HILMI FUAD said...

hi bro...
nice work!
yeah agree that everything totally change as we grow older... but thats how life is and the bitterness and sweet memories shape us to be more strong...anyway good luck in wateva u do!

farhannazmey said...

bro..
really missing u =)
the last time we meet each other was in 2006,when we take the spm result.
sgt3 rindu kamu boll.thanks for the support.hidup masih perlu diteruskan dan byk benda nk kena belajar lg. ko mcmane lak? kalo ade ko turun KL ke,inform la ek.Btw OBW ko turun x? aku,sobo dgn tasy plan nk turun? I heard about ur nephew Hazim.Hope everything will be fine.I pray for that.

-a lots of respect-