approved & supported by :

Saturday, April 9, 2011

halatuju.

Memang sukar untuk ditulis apakah perasaan yang paling tepat untuk mendiskripsikan apa yang bermain dalam pemikiran.Keyakinan diri kita tidak sama dengan apa yang kita mahukan.Apa yang jiwa sebenar kita fahamkan.

Memulakan langkah untuk sesuatu yang baru adalah payah. Memecahkan klise pemikiran lapuk manusia generasi sebelum lagilah payah. Halatuju anak muda masa kini sudah berubah.Berubah menjadi lebih elok dan tidak lama lagi seperti dulu.Pemikiran kolot dan tahap lama yang menjadikan hidup seperti tiada jalan keluar daripada kemelut masalah yang pasti akan tiba.

Hala tuju aku memang lain.Memang asing.Tapi aku mahu buktikan yang aku mampu.Aku percaya aku boleh. Lantak apa yang sekeliling katakan.Aku tahu jalan aku.Aku pasti.
Tidak akan menoleh kebelakang lagi.

2 comments:

AimanAriffin said...

Thats a good spirit. As long as u know ur road of direction, knock verything else out and just walk. :)

farhannazmey said...

thank you for the words.we just got to have faith and believe in ourself :)