approved & supported by :

Saturday, September 26, 2009

aku ingin pergi mengembara

banyak sangat perkara yang berlaku kebelakangan ini. masalah macam menghantui aku dari hari ke hari. aku juga baru habis menonton kembali siri the hoppers & ahli muzik. best! walaupun dah ulang balik, tetap best. sebabnya cerita yang ada kisah pengembaraan. aku rasa aku mahu pergi jalan-jalan.pergi mengembara,tengok dunia.

ya.aku akan pergi mengembara.jalan-jalan selepas ini. lepas periksa. ouh..naik muak aku fikir tentang hidup yang bosan dengan perkara-perkara yang aku susah nak minat. sikit sahaja lagi..kemudian insyaallah dunia menunggu aku.. menunggu aku untuk mengembara. kalau ada usia..aku akan mula berjalan..dan berjalan.

sesungguhnya dunia ini tuhan ciptakan untuk manusia itu melihat keagungan dan kekuasaan Nya. kita belajar dari kekuasaan Nya. yang pasti, aku mahu pergi jalan-jalan mengembara..

3 comments:

hikayat aku dan mereka said...

saya menyokong kamu! lihatlah dunia n khabarkan betapa indahnya dunia itu! yeah!

farhannazmey said...

terima kasih :) sekarang tgh siapkan plan2 pengembaraan..rasanya destinasi pertama utara semenanjung malaysia ini

hikayat aku dan mereka said...

cool! pasembuqqq! ahaha...
update la.. mahu tauuu! (mau sibuk).. ahahha..