approved & supported by :

Saturday, September 19, 2009

salam syawal 1430 hijrah

alhaamdulillah... sampai kita di akhir bulan "bonus" yang Allah s.w.t. berikan kepada kita. Bulan Ramadhan al-Mubarak pergi meninggalkan kita. Semoga kita mendapat segala limpah dan rahmat bulan Syawal ini InsyaALLAH.

Kini bulan Syawal disambut gembira. Hari Raya Aidilfitri akan disambut gembira. Secara jujurnya, aku sendiri agak terkilan kerana pada tahun ini aku sangat sibuk dibulan ramadhan dengan pelbagai kerja dan komitmen lain. Teringat pesan itu.Ingat lima perkara sebelum lima perkara. Benar,masa kita lapang perlulah digunakan sebaiknya sebelum datang masa sempit.

Aku juga ingin memohon ampun dan maaf kepada semua sahabat dan kenalan aku sepanjang perkenalan.Halalkan makan minum.Kalau ada aku berhutang, yang ingin dituntut mintalah dengan aku. Maafkan juga kalau ada tingkah laku aku yang kalian tidak suka, dan membuatkan kalian sakit hati dan sebagainya. Mohon maaf dari hati yang ikhlas.

Semoga syawal 1430 hijrah ini akan disambut dengan gembira dan penuh keserdahanaan. Dan ada beberapa pihak yang aku ingin nyatakan disini.yang aku agak terhutang budi dan sebagainya.Nama sebenar tidak dipamerkan,tapi kalian tahu diri kalian sendiri. Selamat Hari Raya! maaf zahir batin. :)

khas buat mereka

starian 015 :

kepada semua rakan2 starian 015 aku sangat2 rindu pada kamu semua. maafkan kalau ada salah dan silap. aku juga mohon maaf kerana tidak dapat menjalankan tugas dengan efektif kerana sibuk dengan tugas lain.InsyaALLAH akan diusahakan untuk yang lebih baik.

rakan-rakan uitm :

ahli kerja kumpulan

kepada F, M, H aku nak mohon maaf sangat2.kerana terpaksa meninggalkan tanggungjawab sebagai ahli kumpulan kerana sibuk dengan kerja-kerja lain. Kalau kalian marah dan bengang,aku faham.Aku bersalah dalam hal ini.tapi di hari lebaran ini aku mohon maaf ye.

komiti aftas

kepada anda semua, aku mohon maaf.kalau ada terkasar bahasa atau ada yang tidak puas hati dengan tingkah laku aku.harap dimaafkan.

ac 220 6c

rakan-rakan sekelas aku.yang rapat mahupun yang biasa-biasa sahaja. mohon maaf dan harap dimaafkan.aku tahu aku kadangkala bertindak ikut perasaan sangat,kalau ada terkasar bahasa harap maafkan.tak elok simpan dalam hati. maaf zahir batin! :)

rakan-rakan facebook

mohon maaf. dan selamat hari raya :) terima kasih kepada semua yang sudi menjadi rakan di facebook aku ini.

rakan-rakan,kenalan dan semua yang mengenali diri

Selamat hari raya kepada semua :) maaf zahir batin.

ucapan khas

J : terima kasih kerana banyak sebab banyak tolong saya masa puasa.hantar balik semua. kalau ada bergurau yang lebih-lebih ke :D tapi best gurau2 tu.hehe.selamat hari raya.maaf zahir batin.

F : sahabat yang sangat aku banyak susahkan. selamat hari raya maaf zahir batin. terima kasih kerana sudi menolong aku dalam banyak sangat perkara. semoga Allah s.w.t. saja membalasnya.

N : seorang sahabat yang sangat-sangat aku dihormati dan banyak membantu hidup aku dengan kata-kata nya.terima kasih atas segalanya. aku sentiasa mendoakan kesihatan dan kebaikkan kamu.

E : kawan yang sangat best. macam-macam benda yang kita kongsi kan.terima kasih atas segala yang pernah terjadi.selamat hari raya.

dan semua yang rasa dirinya mengenali farhan nazmee

selamat hari raya maaf zahir

No comments: